Idei de călătorii
România, promovată în inima Franței, pe străzile Parisului

O campanie internațională de promovare a României a fost lansată recent de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Astfel, francezii, dar și turiștii care vizitează în această perioadă orașul îndrăgostiților, Parisul, au ocazia să afle mai multe despre minunățiile țării noastre.
„Campania outdoor are scopul de a atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre”, au transmis autoritățile.
Demersul se derulează în jurul a peste 100 de panouri outdoor, dar și prin 17 autobuze care se plimbă pe străzile Parisului.
„Acțiunea se derulează în două etape:
▪️ prima a constat în afișarea, în perioada 06 – 12 septembrie a.c., a două imagini reprezentative pentru țara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului;
▪️ a doua etapă, care se desfășoară în perioada 13 – 26 septembrie a.c., a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză”, a transmis Ministerul Turismului.
Momentul nu a fost ales întâmplător, pentru că în capitala Franței se derulează un eveniment important.
„Este important de menționat că perioada de desfășurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal și Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franța.
La acest eveniment sunt așteptați peste 3 milioane de turiști, care vor intra și ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinație turistică”, mai precizează mesajul MEAT.
Fii parte din această călătorie captivantă și descoperă România chiar acum, pentru că este la picioarele tale!